تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود ملی‌پوشان والیبال به‌خط شدند
سرخط خبرها

فتح‌ الله‌ زاده: اجازه نمی‌دادم قانون منع به‌کارگیری مربی خارجی اجرا شود

  • کد خبر: ۵۳۷۶۸
  • ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
  • ۱
فتح‌ الله‌ زاده: اجازه نمی‌دادم قانون منع به‌کارگیری مربی خارجی اجرا شود
علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، با انتقاد از قانون منع به‌کار‌گیری مربی خارجی اعلام کرده است اگر مدیرعامل باشگاه استقلال باقی می‌ماند، اجازه نمی‌داد این قانون اجرا شود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، در واکنش به اخذ مسئولیت‌های احمد مددی، مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال می‌گوید: «من این موضوع را می‌خواهم از لحاظ قانونی برای شما بشکافم. ببینید هیأت مدیره هرگز نمی‌تواند طبق اساسنامه‌ای که وجود دارد برای مدیرعامل چنین مشی تعیین کند و دست و بال او را ببندد. این کار کاملاً غیرقانونی است و مددی می‌تواند به راحتی از این تصمیم اشتباه عبور کند و اقدام‌هایی را که خودش احساس می‌کند به صلاح باشگاه استقلال است، اتخاذ کند. البته این تصمیم را مجمع گرفته و اگر مجمع مصر بود اختیارات از مددی سلب شود، خودش باید اعلام می‌کرد، اما اعلام این موضوع را به عهده هیأت مدیره گذاشته‌اند که از لحاظ قانونی اشکال ایجاد می‌کند. در ماده ۱۸ و ۴۲ اساسنامه صراحتاً به حیطه اختیارات مدیرعامل یک باشگاه اشاره شده است. من ترسم از این است که در چنین شرایطی، بازیکنان و مجموعه کادرفنی به شدت لطمه بخورند و دچار دوگانگی ذهنی شوند. باور کنید اگر باشگاه با همین شکل اداره شود احتمال قهرمانی استقلال بسیار کم خواهد شد، چون جایگاه مدیریت باشگاه به شدت زیر سؤال رفته است. آقایان اگر به فکر استقلال هستند باید برخی مصوبات را اصلاح کنند تا مدیرعامل از حدود اختیارات قانونی خود بهره‌مند باشد. هرچند که اعتقاد دارم مددی همین الان هم می‌تواند تصمیم‌های مقتضی را اتخاذ کند، چون قانون دستش را باز گذاشته است.» 

فتح‌الله‌زاده در واکنش به احتمال بازگشت استراماچونی به استقلال نیز صحبت‌های تازه ای به زبان آورده است: «اگر آن زمان من مدیرعامل استقلال بودم و اختیارات کامل داشتم هرگز زیر بار ممنوعیت استفاده از مربیان خارجی نمی‌رفتم و این قانون من درآوردی را دور می‌زدم و اجازه نمی‌دادم چنین قانونی به باشگاه استقلال لطمه بزند. قطعاً پای این موضوع می‌ایستادم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
تورو خدا اجازه بده.....خخخخ
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->